Начало » Помощ и полезна информация
Може да поръчате по най-удобния за Вас начин:
Изберете желания продукт и натиснете бутон КУПИ под него. Системата ще добави избрания продукт към сметката Ви. След като приключите с пазаруването, натиснете върху бутона, водещ към Вашата количка и бутона ПОРЪЧАЙ. Изберете дали дали ще пазарувате като гост или ще направите своята регистрация, като въведете своите имейл и парола за достъп. Следвайте стъпките, които системата ще Ви предложи – изберете адрес за доставка и начин на плащане. Натиснете ПОРЪЧВАНЕ и Вашата поръчка е изпратена успешно!
На посочения от Вас имейл адрес ще получите и копие от направената поръчка. Същата се съхранява и в потребителския Ви профил, ако сте избрали да създадете такъв. Там може да направите справка за статуса на поръчката си.
- Ако желаете доставка до поискване от офис на Спиди, моля посочете конкретния офис в полето за адрес
- Ако желаете да Ви издадем фактура, моля посочете реквизитите на Вашата фирма в полето.
Обадете ни се на 0878696608 и ние с удоволствие ще приемем Вашата поръчка по телефона всеки делничен ден от 09:30 до 17:30.
Изпратете ни имейл на office@percenta.bg, като включите информация за продуктите, които искате да поръчате, вкл. точния брой и данни за доставка – име на получател, адрес (или предпочитан офис на Спиди), телефонен номер за контакт.
Да, можете да промените поръчката, но единствено преди да сме приключили нейната обработка и да сме я предали на куриерската фирма.
Ако поръчката Ви е със статус Приключена, няма да е възможно да я променим.
Да, можете да анулирате поръчката, но единствено преди да сме я предали на куриерската фирма.
Ако поръчката Ви е със статус Приключена, няма да е възможно да я анулираме. Този случай Ви препоръчваме да я получите и след това да я върнете съгласно условията, описани на www.percenta.bg/vrashtane-i-reklamacii и ние ще Ви възстановим сумата.
Да, можете да промените данните за доставка, дори и след като сме изпратили пратката Ви, като ни се обадите на 0878696608.
Освен това преди доставката ще получите автоматичен линк от Спиди, който ще Ви позволи и сами да пренасочите пратката си до друг адрес.
Имайте предвид, че е възможно това да доведе до допълнително оскъпяване, за което ще бъдете предварително уведомени.
В такъв случай куриерът ще се свърже с Вас по телефона и ако е възможно, ще уговорите повторна доставка, ако ли не – пратката ще бъде пренасочена до най-близкия офис на Спиди.
Имайте предвид, че ако куриерът не успее да се свърже с Вас по телефона, пратката ще бъде автоматично пренасочена към офис на Спиди и ще трябва да я получите оттам.
Ние винаги изпращаме пратките си с опция за преглед преди плащане на наложения платеж.
Моля, никога не се отказвайте от възможността да прегледате пратката преди плащане и никога не пропускайте да отворите опаковката и да проверите дали всички продукти са здрави. Дори в случаите, когато поръчката Ви е предварително платена с карта, настоявайте да я отворите пред куриера, за да се уверите, че всичко е наред.
- Ако откриете несъответствие или повредени продукти, незабавно се свържете с нас на 0878696608 или ни пишете на office@percenta.bg, за да ни уведомите.
- Ако пратката Ви е повредена, задължително го отбележете като забележка в товарителницата.
- В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции в присъствието на представител на куриерската фирма, рекламацията се счита за недействителна и ние за съжаление няма как да Ви съдействаме.
Важно! Ако изберете доставка до автомат на Спиди, няма да може да се възползвате от опцията за преглед преди плащане, просто защото тя не е приложима за този вид доставка. В такъв случай задължително отворете пратката в момента на доставка и ако има несъответствие и/или щета незабавно се свържете с нас, като ни изпратите имейл на office@percenta.bg, съдържащ описание на несъответствието и/или щетата, придружено от снимки, на които да се вижда ясно увредената пратка и/или изпратените продукти.
Опаковаме Вашите пратки с много внимание и грижа, но ако сме допуснали грешка във вида или броя на продуктите, със сигурност ще разрешим проблема възможно най-бързо.
Никога не пропускайте да прегледате пратката в присъствието на куриера, който Ви я доставя, защото това е единственият момент, в който може да предявите Вашите претенции за сгрешени или липсващи продукти.
Ако установите несъответствия, моля свържете се с нас незабавно на 0878696608 или office@percenta.bg и ние ще съдействаме възможно най-бързо.
Важно! Ако изберете доставка до автомат на Спиди, няма да може да се възползвате от опцията за преглед преди плащане, просто защото тя не е приложима за този вид доставка. В такъв случай задължително отворете пратката в момента на доставка и ако има несъответствие незабавно се свържете с нас, като ни изпратите имейл на office@percenta.bg, съдържащ описание на несъответствието, придружено от снимки, на които да се виждат ясно изпратените продукти.