БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА НА ПОРЪЧКИ НАД 100 лв.

Търсене

Германия стартира пилотен проект за превоз на пътници с хибриден влак. Първоначално иновативният влак ще се движи по направлението Ашафенбург–Милтенберг – трасе с 14 спирки, дълго 37 км в провинция Бавария.
На практика голяма част от влаковете се задвижват с дизелови и електрически двигатели, които се използват алтернативно в зависимост от това дали трасетата са електрифицирани или не.

Новото при хибридния локомотив Siemens Desiro Classic VT 642 е, че е оборудван с батерии и регенеративна спирачна система. На мястото на 275-киловатовите дизелови двигатели има 315-киловатови хибридни захранващи блока. Иновативната система гарантира понижаване на вредните емисии с 25% и намаляване на разхода на гориво чрез натрупване на генерираната по време на спиране енергия в литиево-йонни батерии.

Innotrans+2012+Railway+Trade+Fair+6qtOmZxTOUplБлагодарение на хибридните агрегати придвижването в населените места и районите на гарите е по-екологично, а натрупаната спирачна енергия се използва за стартиране, ускоряване или захранване на уреди.

Ако проектът се окаже успешен, както се очаква, превръщането на сегашните локомотиви в хибридни може бързо да направи железопътния транспорт още по-екологичен и енергоефективен.

.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *